12 Haziran 2013 Çarşamba

Lila Kutu Mayıs Ayı

 
 
Merhabalar
Lila kutu eylüle kadar yok, kutu prensiplerini değiştirdiler artık kapanın elinde kalacak gözüküyor ama bilmiyorum :) alışmıştım her ay gelmesine mümkün olursa yine almaya çalışacağım.

 
Kutumdan bu ay çıkanlar beni memnun etti sayılır, kırmızı ojeyi sevmesemde deneyeceğim cosmed güneş kremi böyle küçük numunelerden sıkılıyorum ama denize gidersem yanıma alacağım normalde güneş kremi kullanma alışkanlığım maalesef yok.

 
Kiss face şampuandan hiçbir şey anlamadım benim uzun saçıma yetmedi ve bir fikir oluşturmadı bende ne yazıkki, more than soap duş jeli sevindiğim bir ürün oldu ki sadece o 30lira kutu hakkını fazlasıyla verdi ve ürünlerini merak ettiğim bir marka severim umarım. Rawganic organik  yüz temizleme mendilleri bir süredir kullanıyorum gözlerimi yakmadı makyajı güzel ve çabuk temizliyor yüzümü germedi ki kuru bir cilde sahibim alınabilir.

 
Sevgiler...

1 yorum:

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...