21 Haziran 2013 Cuma

Urban Decay Junkie ve Essence l Have Green Göz Kalemleri

 
Merhabalar
Elimde bulunan göz kalemlerinden Urban Decay Junkie ve Essence l Have Green göz kalemlerini ayrı ayrı kullandıkça hep birbirine benzetiyordum, ikisini karşılaştırmak istedim.
 

 
Swatchlar oldukça farklı gözüküyor, ama gözde pek belli olmadığını düşünüyorum açıkçası
Soldaki junkie sağdaki essence, kullanımları ikisinin de rahat, güzel renk veriyorlar ve kalıcılar. Elimde Urban decay olmasada olurdu gibi düşünüyorum keşke daha çok rengi olsa bu Essence göz kalemlerinin, Urban Decay bu pahalılığına rağmen kalemtraşla açılırken Essence asansörlü üstelik :)

 
Siz ne düşünüyorsunuz ?

1 yorum:

  1. Essence zaten devasa kalem konusunda ve daha pigmentli :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...