19 Temmuz 2013 Cuma

Amway Artıstry Essentials Dengeleyici Sistem Seyahat Kiti


Merhabalar
Amway ürünlerini merak ediyordum ama hiç deneme şansım olmamıştı.
Bir arkadaşım temsilci ve cilt bakım ürünlerini öve öve bitiremediğinden bende mini setle bir başlamak istedim. Amwayın internet sitesinden herhangi bir temsilci olmadan online alışveriş yapabiliyorsunuz buda çok güzel avon veya oriflamede böyle bir şansımız yok illa temsilci bulmak yada olmak gerekli ne yazıkki
Mini Sistem Seti, bir mini temizleyici (20 ml), bir mini tonik (30 ml) ve bir mini losyon SPF 15 (20 ml) den oluşmakta, normal ve kuru cilt tipleri için uygun olduğunu öğrenip bu seti tercih etmiştim.


Seti kullanıp bitirdim. Yüz kremi yağsız formüllü çabuk emilen bir krem, ama benim çok kuru cildime tamda yeterli gelmedi. Tonik güzeldi kızarıklık hassasiyet yaratmadı, tüm ürünlerin kokusu yok. Yüz temizleyicisini ise yıkamadan silip yüzünüzü tonikleyebiliyorsunuz bende o şekilde kullandım. Bir buçuk ay kadar gitti bu set bana ve 30 Tl ye almıştım gayet uygun bir fiyat olduğunu düşünüyorum.
Bu süre zarfında yüzüm istediğim kadar nemlenmesede nemlendi, siyah noktalarım biraz dengelendi, ama belirli günlerde yine sivilcelenme sorunu yaşadım.
Tekrar almayı düşünmüyorum. Panea organicsin setine geçtim şuan bakalım o cildime nasıl gelecek.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...