20 Temmuz 2013 Cumartesi

Bir Saç Bir Makyaj :)

 
Merhabalar
Geçen günlerde katılmış olduğum bir yemekte yapmış olduğum makyaj ve örgü saçlarım bu şekildeydi. Kuaför tam istediğim saçı yapamasa da yine de beğendim.


 
Göz makyajımda urban decay glinda palet ve Yöntem PR tarafından tarafıma denenmek üzere gönderilen YSL Babydol  maskara var.



 
Son zamanlarda denediğim en güzel maskaralardan hafif çiçeksi kokusu, kısa ve zayıf kirpiklerimi hem dolgun hem kıvrık hemde uzun göstermesi yönünden gayet beğendim.
Ağırlık yapmıyor ve bulaşmıyor fırçası sayesinde gayet rahat alt kirpiklerimede sürebildim. Kısaca ben beğendim ama rimel çok göreceli bir kavram elbette deneyimleyip satın almanızı tavsiye ederim.

 
Böyle bir tarzım vardı Ysl Rimeli daha detaylı yazacağım sevgiler....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...