28 Temmuz 2013 Pazar

BİTENLER :))

 
Merhabalar bu aralar bitirdiğim ürünler bunlar stoklar azalıyor şükür.
 
 
Rareblossom 3d matrix teknoloji saç bakım jeli saçlarımı ağırlaştırdı, firma pazardan çekildi üretimi yok olsada alınmayacaktı.
Kiss face şampuan hiç bir şey anlayamadım 1 yıkama yapabildim kokusu güzeldi.
Dalin şampuan vazgeçemediklerimizden gayet memnunum.
Oriflame swedish spa selülit jeli şuan katalogda yok göremedim yağsız yapısı, hemen emilmesi ve verdiği serinlik gayet uygun fiyatıyla hoşuma gitti görsem yine alırım.
Loreal mango saç boyam hastasıyım. :)
 
 

 
Soldan sağa gratis ten bu saç kreminden indirimde herkes edindi sanırım. Çok matah bir krem değil sırf ucuz diye deneme amacıyla almıştım. Çok iyi yumuşatmıyor, ve zor duruluyorum bir daha almam.
oriflame ayak pedikür banyosu uzun zamandır orda burda sürünüyordu geçen gün tüm aileyi ayak banyosundan geçirdim bitirdim daha almam kullanamıyorum böyle şeyleri.
Oriflame Hindistan cevizi yağı haftada bir uyguluyorum güzel kokuyor saçıma matah bir etkisi olmadı ve içerdiği paraben nedeniyle doa kozmetiğe geri dönülecek.
Amway dengeliyici yüz kremi yağsız formüllü güzel emilen bir kremdi ama seri halinde yüzümü sivilce yaptı bir daha alınmayacak.
Calgon body mist marsmellowlu çok ağırdı zor bitirdim. Ahım şahı kalıcı bir kokuda değildi.
 
Sevgiler...

 
 

2 yorum:

  1. saçının rengini bi resimlersen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YILDIZCIM RESİMLEDİM UMARIM FAYDAM OLMUŞTUR SEVGİLER..

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...