29 Temmuz 2013 Pazartesi

Bitenler :))



Merhabalar
Biten ürünlerin devamı ile karşınızdayım.
Gratisten indirimde aldığım bebe pudrası devamlı alınıyor gayet memnunum
Palvolive çilek rüyası body butter duş jeli olarak kullanılıyor tanecikli ve kremsi yoğun yapıda duşta güzel ve yoğun koksada çıkınca pek kokusu kalmıyor, içerik maşallah olduğundan bir daha almayacağım. Güzel temizliyor.
Raen portakal şampuanı saçlarımla yıldızı barışmadı yazısı blogda mevcut, çamaşırları yıkamada bitirdim.
Les exculisive yüz maskesi başlarda gayet güzel anlaştık güzel temizledi aknelerimi minimuma çekti tabi seri halde kullanmıştım, ama son zamanlarda kızarıklık yaptı yarısından daha azı çöpe gitmekte


Les exculisive ozon yağı bakım losyonu selülitli bölgelerde, alerjik yaralarımın üzerinde, komşu teyzenin ağrıyan kolunda kullanıldı. Komşu teyze bayıldı alerjileri bir nebze hafifletti losyon olarak kullanımda ise güzel emilen pürüzsüz his veren bir losyon selülitlere etkisi konusunda karar vermem için bir kaç paket kullanmam gerek sanırım zaten mucize yok spor ve diyet :)
Dalin şampuanlar seviyor ve alıma devam ediyoruz.
Sensodyne ağız bakım suyu güzel temizliyor ferahlık sağlıyor ancak çok mentollü sevemedim
Sensodyne diş macunu tam beyazlatmadı dişlerimi ve çok hafif formüllü geldi sevemedim
Amway tonik set olarak kullanımda sivilce yaptı tonik tek başına güzel, kokusuz cildi tahriş etmeyen formülde ama tek başına değil set olarak kullanabilsem devam ederdim.
Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...