30 Temmuz 2013 Salı

Faberlic Ürünleri

Faberlic ürünlerini kullananınız var mı aranızda ?
Pazara yeni katılan katalog danışman sistemiyle ürün satışı yapan oldukça geniş yelpaze ürünleri olan bir firma, ve bir çok ürününü merak etmekteyim. Danışman olup almaya niyetim olan ürünler şunlar makyaj grubu pahalı geldi bana :(
Deneyen beğenen yada beğenmeyen var mı ?






                                                EXPERT Serisi Leke Açıcı Konsantre Serum


                                        AQUA KISLOROD Serisi Kuru Ciltler için Gece Kremi

                    PERFECT Serisi Yüz için Konsantre Serum “Genç Cildin Koruma Programı”


                                           ASIA SPA Serisi Yüz Yıkama Mochi-Krem "Yeni Işıltı"


                                          AQUA KISLOROD Serisi Kuru Ciltler için Gündüz Kremi



                                      AQUA KISLOROD Serisi Kuru Ciltler için Yumuşak Tonik

                                  ORANGERIE Serisi Uyandıran Duş Krem-Jeli "Portakal Çiçekleri"


                                           ORANGERIE Serisi Yatıştırıcı Duş Jeli " Gece Çiçeği"

                                        PRO SAÇLAR ‘Saçlara ani onarım’ yoğun iki fazlı sprey

                                               PRO SAÇLAR kırık saç uçları için onarıcı jel

                                    PRO SAÇLAR Saç dokusunu iyileştiren saç sarma maskesi

                                    PRO SAÇLAR Yoğun krem-şampuan ‘ Saç dokusunun iyileşmesi’








2 yorum:

  1. Merhaba,ben Faberlic ürünleri Türkiye'ye gelmeden önce tanıyordum.Çok başarılılar ve ürünleri oldukça iyi,bakım olsun,makyaj olsun.PRO serisini kullanıyorum-onarıcı seri:
    http://sesdusunce.blogspot.com/2013/02/saclarma-yeni-bakm.html
    Faberlic ile ilgili bir çok yazı bulabilirsiniz blogumda,eğer merak ediyorsanız.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ben Faberlic kozmetik seviyorum. Bu marka Türk pazarında yeni bir marka ve az bilinen. Ama bu kozmetik gerçekten çalışıyor ve uygun fiyatlı. Faberlic ve ürünleri hakkında burada bulabilirsiniz: http://faberlicturkey.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...