4 Temmuz 2013 Perşembe

Flormar Lights of Flowers koleksiyonu bb cream ve lip gloss

 
Flormar'ın yeni çıkardığı koleksiyondan banada iki parça ürün gönderilmişti. Ancak kısmetsizlik olsa gerek bb cream tenime kaç ton koyu ben bile bilemiyorum :) ama elimde denedim ve yapısına bayıldım. Misshadan bile daha güzel bir yapısı var, keşke renk tonuma yakın olsaydıda deneyebilseydim ama bunu sürsem arap bacıya dönerim herhalde :) ürün 40 ml ve s 15 içermekte alınacaklar listesine açık rengi eklendi.

 
Flormar'ın yeni koleksiyonları çıktıkça heyecanlanıyorum açıkçası, ürünlerin ambalajları çok şık olmuş. Koleksiyondaki farlara ve allıklara ayrı bayıldım.

 
Üstteki lip glosun swatchı altta bb kremin yoğun sürülmüş ve hafif dağıtılmış hali
 Lights of Flowers Precious lipgloss LF42
Lights of Flowers Precious bb cream LF56
 

 
Lip glosun 6 Farklı renk tonu mevcut ve 4.5 ml
Yapısı yapışkan ve hafif, dudaklarda az yağlı bir his bırakıyor.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...