16 Temmuz 2013 Salı

Flormar Wetlook WL02 Glitter GL04


Merhabalar
Flormarın son piyasaya sürdüğü serilerden deneme şansım oldu.

Wetlook serisi parlak bitirişli parlak ojelerden oluşmakta, WL02 numarasını denemekle başladım.
Kapatıcılığı 2 katta sağlayabildim tek kat pekte muntazam olmadı.
Yapısı yoğun matte ojelerin yapısı gibi ve yoğun ojeleri pek sevmesemde, çabuk kuruması bir artı oldu.



Fırçası geniş açılı oldukça çabuk uygulama sağlıyor, ama ürünü çok almış oluyorsunuz farkına varmadan o biraz sıkıntı yaşattı.


Üzerine Glitter serisinden GL04 ü tek kat geçtim. Bu seride simler oldukça yoğun geliyor fırçamıza ve yine geniş açılı fırçaya sahip, yapı aynen yoğun durumda.



Sevgiler.

1 yorum:

  1. o sarı ışıltılıyı 2. alışverişimde aldım çok güzel duruyormuş..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...