4 Temmuz 2013 Perşembe

Gratis İndiriminden Aldıklarım


Gratisteki malum indirimden aldıklarım bu kadar, makyaj ürünleine yönelmiyorum çünkü stok sağlam
ama saç bakım ürünlerim azalmışke yeni bir şeylerde deneme maksadıyla alıverdim.
Loreal saç boyası zaten her ay alınmakta, givoanni saç kremleri 5 tl idi 2 tane aldım. Göktug pantolonumu çekiştirirken platin saçlar için olan saç kreminide almışım :) daha deneyimlemedi. Şampuan olarak memnun kalmamıştım bakalım saç kremleri nasılmış.Ürünün arkasında phthalates, artificial frangrance, dyes, Sulfat ve paraben içermediği  ve USDA organik sertifikasına sahip olduğu yazıyor meraklılarına bildirilir.


Colourgranz daha düşük fiyatlı bir saç kremi onuda 2.5 tl gibi fiyatı nedeniyle aldım dün ilk kez denedim saçımı ağarlaştırmadı ve yumuşacık yaptı ki benim için yeterli bir durum.

Givoanni saç kremleri kırmızı kızıl saçlar için, grimsi platin saçlar için uygun.


Bebişede bu ürünler alındı yaz geldiğinden mütevellit şampuan dayanmıyor. Genelde dalin kullansamda arada alıyorum. Pudrayı ise hem be hem bebişte kullanıyorum ve memnunum kocaman ve oda 2,5 tl gibi bir fiyatta idi tabiki indirimli hali sevgiler

5 yorum:

  1. Güle güle kullan :)

    Bir de ben bloğunu açınca sayfanın en aşağısı açılıyor. Neden öyle oluyor acaba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım. bilemedim ki nedendir düzelir umarım

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...