14 Temmuz 2013 Pazar

Güzel bir çekilişte benden :))))


 
 
Merhabalar
Ramazanı yaşadığımız bu güzel günlerde güzel bir çekiliş yapı bloğumu renklendirmek istedim.
resimdeki tüm ürünler tek kişiye ait güzel pembiş kesemizde alıcısını bekliyor.
Hepsi sıfır ve tarafımdan alınmıştır. Kargo tarafımca karşılanacaktır.
Blogumun izleyicisi olan herkes katılabilir.
Mail adresiniz ve istiyorum demeniz yeterli.
Her türlü görüş, öneri ve tadında eleştirilere ayrıca açığım.
SON KATILIM TARİHİ 25 TEMMUZ
Sevgiler.....

23 yorum:

  1. Selam elif_yldrm35 adıyla izleyicinim
    elif_yldrm35@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. istiyorum taikide;)

    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. bloğunu bloglovin üzerinden pelin adı ile takipteyim.

    ekonomikyedeksise@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker hediyeler , istemez miyim :)

    asabibakire@hotmail.com

    Hayırlı Ramazanlar.

    YanıtlaSil
  5. Kcaglaa adiyla izleyicinizim.
    Mailim kcaglaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. merhabalar begüm salurvan adıyla takipteyim bu güzel kutuyu kazanmayı çok isterim:) begum-salurvan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. bloglovinden ve google friend üzerinden takipçinim :) çok cici hepsi^^
    mail adresim: makeupbyjade19@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. aay istenmez mi hiççç, bayıla bayıla isterim inşallah şans benim olurr...

    counselor019@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, çekilişiniz hayırlı olsun. GFC de ozlemm kullanıcı adıyla izleyicinizim.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Ben de talibim:)
    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. istemezmiyim hiç:))

    nuraktan44@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. İstiyoruuuum, özellikle ojeleriii :)
    Elif Nur (GFC)
    oceciklerim.blogspot.com
    oceciklerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. selam
    katılmak istiyorum ben de :)
    izleyicinim
    meral unal
    meralumeral@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. bayıldım ya istiyorum bendeee :)
    filiz özkan
    bloglovin:arwenfiliz
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. merhabalar ben de katılmak istiyorum izleyicinizimm:)

    benim küçük bi önerim olacak,bloğunuza mail listesi kısmını ekleseniz. maillerimizle kaydolsak be girdiğiniz postlar mail olarak gelse ve hemencik girip okusak :) tabi bu benim fikrim öyle sadece söylemek istedim sevgiler..:)

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. Ben daha yeni uye oldum verdiginiz bilgiler super acikcasi bayildim başarılar
    Btomris.hfb@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Zaten takip ediyorum ve ürünleri istiyorum :)

    Buarada bende yakında çekiliş hazırlayacağım bilgin olsun.
    Bloguma beklerim = www.bloger.com/ecens

    https://www.blogger.com/home
    https://plus.google.com/106332398155618385387/posts

    ECE NAZLI TUTAN
    ecensttn@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. merhaba blogunun izleyicisiyim
    ben de şansımı denemek istiyorum

    sevgiler :)
    Seher Onart
    seherr953@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Bayıldımm harika hediyelerr :)
    Bende izlemedeyim!
    Sevgiler:)
    Pınar M.
    pinarlamoda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Merhabalar sizin takipçinizim, bende şansımı denek istiyorum... :)
    sevgiler... :)

    gonulcelen57@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Merhaba,
    İzleyicinim,
    Bu arada ben de çekilişime beklerim herkesi :))

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...