29 Temmuz 2013 Pazartesi

Oriflame Hindistan Cevizli Saç Bakım Yağı


Merhabalar
Uzun zamandır saçlarıma hindistan cevizi yağı ile bakım yapmaktayım, haftada bir sürüp minimum 5-6 saat saçımda bekletiyorum. Doa kozmetikle başladığım bu bakıma birde oriflameden devam edeyim dedim ve 2 adet bu yağdan aldım. Bir şişe bitti bile, kokusu yoğun hindistan cevizi ama yapay bir koku ve beni rahatsız etti içeriğinde paraben olmasıda bir eksi oldu tabiki fiyatlar ve gramajlar aynı iken Doa kozmetiğe geri dönmem kaçınılmaz bir hal aldı etkileri nerdeyse aynı yıkamadan sonra saçımı sertleştiriyor ve mutlaka saç kremi kullanıyorum. Durulaması biraz daha zor 2 - 3 yıkamada ancak çıkıyor. Uzun vadede daha detaylı bir etki bırakırmıydı bilemiyorum ambalajı Doaya göre daha güzel daha rahat ve dengeli kullanım sağlıyor ve katı formda değil su gibi, katalogda her zaman satışta bulunuyor.



Sevgiler...

2 yorum:

  1. Daha dün akşam denedim ben de, öve öve bitirememişlerdi o yüzden aldım. Bendeki şişeden beyaz kremsi bir yapıda çıktı, kesinlikle su gibi değildi, elle yayınca beyazlık kamlıyor ama. Benim saçlarımı keçe gibi yaptı, durulanmak bilmedi ve bugün tiftik tiftik sert saçlarım var, hiç beğenmedim bunu ben :( Doa kozmetiğinkinden memnun kalmış mıydınız peki? Onun içeriği kokusu ve sonuçları nasıldı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA RESİMDE GÖRDÜĞÜN YAPIDA SU GİBİ AMA SICAK HAVALAR BİLMİYORUM BELKİ SAKLAMA YERLERİMİZDEKİ SICAKLIK DEĞİŞEBİLİR BLOGDA DOA KOZMETİK YAĞI İLE İLGİLİ YAZIM MEVCUT SEVGİLER

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...