6 Temmuz 2013 Cumartesi

Oriflame Sparkle Paris Göz kalemleri

 
Oriflamenin indirim broşüründe yakalayıp çok uyguna aldığım kalemler ve çok güzeller bu ayki katalogda yine indirimdeler ilgilenenlere duyurulur.

 
Kalemlerin yapısı yumuşak kolay dağılıyorlar neredeyse far gibi kullanılabilinir daha denemedim far gibi dağıtmayı ama aklımda, mikro simli içinde koca glitterler yok yani black sparkleye bayılmıştım ama purple shimmer çok daha hoş ve ayrı bir güzel gri olan pek değişik bir renkmiş gibi gelmedi muadili elimde 3-4 tane var.

 
Üsten alta doğru purple shimmer
Shimmering silver
black sparkle

 
Kısacası deneyin derim. Eyeliner olarak güzel çekiliyor pekte akma yapmıyorlar ve ben böyle koleksiyon ürünlerini değişi ambalajları seviyorum. gerçi bu ara kendimi göz kalemine oldukça kaptırdım pek far insanı değilim.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...