10 Temmuz 2013 Çarşamba

Raen - bitkisel zeytin yaprağı şampuanı

 
Merhabalar
Raen portakal şampuanıyla yaşadığımız problemden sonra firmaya konu ile ilgili mail attım.
Şampuanın satış bilgisinde her cilt tipine uygun olduğunu ama benim saçlarımda kötü bir etki bıraktığını bunun neden olduğunu belirten mailime yaklaşık 5 dk sonra cevap geldi.
Portakal esansına alerjim olabileceğini, saç tipime daha uygun bir şampuan göndermek istediklerini bildirdiler. Aynı gün kargoya verildi ve ertesi gün zeytin yaprağı şampuan elimdeydi.

 
Şampuanı 3 yıkamadır kullanıyorum. Yapısı daha yoğun ve daha çok köpürüyor. Kokusu fresh bir koku zeytin kokusu değil, güzel temizliyor saçlarımı yumuşatıyor ve hacim kazandırıyor yağlandırma yapmadı. Kısacası bu şampuandan memnun kaldım.

 
Bu ürün hem her saç tipine uygun ve  şu an Lilakutuda kampanyalı bir ürün alana yanında raenden tam boy bir ürün daha yolluyorlar.
 
 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...