6 Temmuz 2013 Cumartesi

Rean Bitkisel Portakal Şampuanı

 
Merhabalar Raen ürünlerini denemeyi seviyorum. Portakal Şampuanı; karma, yağlı ve normal cilt tipleri için idealdir, diye okuyunca almak denemek istedim lila kutudan sipariş verdim. Saçlarım boyalı, yıpranmış kuru ve ince telli.
Allahım bir yıkadım saçlar yapıştı dolaştı sanki saçıma şekerli portakal suyu dökmüşüm gibi yapış yapış yağlı oldu. Bir kaç kez daha denedim aynı durum söz konusu olunca kullanmayı bıraktım.

 
Şampuan portakal suyu gibi oldukça sıvı formda ve portakal suyu- portakal şurubu arası kokusu var. Durumun neden böyle olduğunu sormak için firmaya mail attım. Bozuk olma durumu yok çünkü sipariş verince hazırlanıyor ürün diye biliyorum. Firma hemen cevap yazdı portakal esansına alerjim olabileceğini söyledi yerine zeytin yaprağı özlü şampuanlarını göndermeyi teklif etti, ve ertesi gün elimdeydi. Raene hızlı dönüşlerine ve müşteri memnuniyetine verdikleri önem için teşekkür ediyorum. Ama şampuanların daha kategorilere ayrılırken biraz daha detaylı ayrılmalarını istiyorum ki sorun yaşanmasın.
sevgiler...
 
 
 
Ürüne ulaşma için tık.tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...