29 Temmuz 2013 Pazartesi

YSL Babydoll Mascara



Merhabalar
YSL nin bu maskarasına kısaca bayıldım diyorum, hatta şu zamana kadar kullandığım tüm maskaralardan daha iyi uyum sağladı kirpiklerime istediğim görüntüyü yakalayabildim.


Bir kere ambalaj çok şık altın renk kabartmalı logo, fırçası benim sevdiğim gibi ama bu tarz fırçalardan şu açıdan korkarım yeterince ürün uygularmı diye bu maskarada yeterli ürün uygulamayı sağlayacak miktar geliyor. Kokusu çiçeksi bir koku ki buda bir artı klasik rimel kokusunu sevmiyorum.


Kirpiklerim kıvrık değil, ince kahverengi ve pek uzunda sayılmazlar. Uzatıyor kıvırıyor ve renk tam kıvamında benim vazgeçilmezim olmaya aday tabi bu şartlarda daha ucuz bir maskara bulabilsem tadından yenmezdi ama bazen mebla çok olsada arada bu sevgiyi yakalıyamıyorsunuz büyük beklentilerle alıp fiyaskoya dönen bir MAC rimelden sonra :) ki onuda ayrıca yazacağım.


Akşama kadar akma, bulaşma yapmadan duruyor sürüldükten kısa bir müddet sonra kuruyor, gözlerimde ağırlık alerji ağrı yapmadı ki oldukça hassas yapıya sahibim.




Fiyatı : 79 Tl



Yöntem Pr'ye ve YSL'ye teşekkür ederim Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...