18 Ağustos 2013 Pazar

Allık ve Aydınlatıcımı Presledim bende :)



Merhabalar 
Elimde olan çok renk vermeyen aydınlatıcı topları ve pastelin bana koyu geldiğini düşündüğüm allığı içine daha değişik ürünler katarak presledim.
Hm güzel renk veren bir aydınlatıcım hemde rengi çok daha yakışan bir allığım oldu.
Pastelin son çıkan allıklarını az çok biliyoruz turuncu renk bana oldukça koyu geldi, içine rapsodi allıktan flormar fardan ve oriflame krem allıktan az katıp karıştırdım, içine birazda ışıltı ekledim.



Sonuç böyle bir şey oldu ilk zaman epey krem idi ama 2-3 günde gayet sürülebilir kıvama geldi.


Oriflameden bayıla bayıla aldığım bu aydınlatıcı toplar ise kendine bile hayrı olmayan bir renk verdiğinden onuda ezip başka ürünler karıştırmaya karar verdim ama içinde yeşil toplar yoğunlukta idi ezdikten sonra aman bu ne hal olacak dedim ama sonuç hiçte öyle kötü olmadı.



İçine rapsodi allıktan, ve elimdeki benefit girl meets pearldan kattım seyahat boy bir tüp tamamen sıktım zaten krem haliyle kullanamıyordum. Birazda losyon kattım. Sonuç süper oldu altınımsı renkte harika bir aydınlatıcıya dönüştü.




Üstteki aydınlatıcım alttaki yeni allığım çok zevkli bir iş çıkardı kendimce :) 
Sevgiler...

5 yorum:

  1. çok güzel bir iş yapmışsın.. allığın rengine bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım bayağı sardı beni bu iş :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım çok zevkli oluyor denemeni tavsiye ederim.

      Sil
  3. Harika olmuş eline sağlık bende bir kaç gün önce kırılan pudramı pressledim çok zevkli bir iş yahu :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...