25 Ağustos 2013 Pazar

Alışverişler....


Merhabalar
Yine bir Doa kozmetik alışverişi ile karşınızdayım, severek kullandığım hindistan cevizi yağı ve keratinli saç bakım maskesinden sipariş verdim, ve Doanın yeni çıkarmış olduğu cilt serumunu da merak ediyordum sepetime ekledim. Şu hindistan cevizi yağının akması beni deli ediyor kutu ürünler yine yağlanmıştı, ambalaj değişikliği olsa süper olacak.


Bu ciciler de gratiste indirim bölümünde 5.5 tllik fiyatları ve 500 ml boylarıyla dikkatimi çekti ve aldım, sanırım geri kalanlarını da edinmeye çalışacağım çok güzel kokuyorlar ve paraben içermiyormuşlar bloglardan okuduğum kadarıyla daha tam mıncıramadım detaylı yazmayı düşünüyorum ama devamı gelecek mi bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...