31 Ağustos 2013 Cumartesi

Oriflame Triple Core 3D Ruj D.I.Y


Merhabalar
Oriflame Triple Core 3D Ruj serisinden almış olduğum  rujumun yazısı için tık.tık. eriteceğimi söylemiştim. Elimdeki 2 adet numune avon ruj 24 karat serisinden altın simli olanından vardı karıştırmaya karar verdim, birazda ışıltılı far ekledim sonradan resimde gözükmüyor.
Yukarda ki far kutusu güzelce boşaltıldı, yıkandı paklandı şimdi ruj kutusu oldu :)


Rujları bu şekilde temiz bir kaşığa aldım, alttan çakmak ateşiyle erittim ki 1 dk içinde eriyor, ve temiz bir çubukla karıştırdım, farıda üstüne hemen ekleyip karıştırmalısınız ki hemen donuyor.



Sonrasında hemen kutuya döktüm kabarcıklar oluşabiliyor, onları patlattım veeeee rujumuz hazır :)
Tabiki daha ışıltılı ve rengi değişmiş şekliyle sevgiler....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...