19 Ağustos 2013 Pazartesi

Bitenler :)



Merhabalar
Stoklarımı epey erittiğim için mutluyum.
Biten ürünler hakkındaki düşüncelerim şu şekilde efendim;
Raen ballı şampuan ilk aldığım ballı şampuandan çok daha sıvı formda sabunlu su gibiydi bu sefer pek hoşlanmadım, raen ürünleri denemeye devam edeceğim.
Palmolive çikolata rüyası duş jeli olarak kullanıldı kokusu duşta güzel danette kokusu ile birebir :) fakat hiç kalıcı değil epey yoğun formda temizlemesi güzel ama tekrar almayacağım.
Diş macunu gratisten indirimde almıştım hiç memnun kalmadım beyazlatmıyor iki kere fırçalayınca anca temizliyor bitmeden çöpe gidiyor.
Oriflame krem allık göktuğ sağolsun tüpü ele geçirip heryere sıktı kalan ürünü allık preslemede kullandım kullanamadan bitti kısacası.
Benefit girl meets pearl aydınlatıcı krem formada olduğundan kullanmayı beceremedim, aydınlatıcı preslemede kullandım değerlendirdim.


Watsons hindistan cevizli saç kremi pek hoşlanmadım gözlerimi çok yakıyor tam istediğim yumuşaklığı sağlamıyor ve kolay durulanmıyor bitiremeden çöpe gidiyor.
Doa keratinli maske severek kullandım yine sipariş ettim ayrıntılı yazısını hazırlayacağım.
Calgon body losyon kokusunu beğenmedim, yoğunluğu güzel ama tam nemlendirmesi yeterli değil benim cildime göre bitsin diye bol bol sürdüm.
Sensodyne diş macunları beyazlatmıyor beyazlatmıyor temizlemesi ferahlatması iyi ama güzel beyazlatan bir macun bulamadım halen
oriflame diş macunu diş eti kanaması yaptı bende bitmeden çöpe 
Loreal saç boyasından çıkan saç kremi muhteşem büyük boyları olsada alsam 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...