31 Ağustos 2013 Cumartesi

Macroviolet Fluidline Jel Eyeliner D.I.Y



                                       Merhabalar 

İnternetten 25 tl gibi bir rakama aldığım Elcadan gelme Mac Violet My Love Lash & Line Kit setinin içinden çıkmıştı. Artık bir nebze eyeliner çekmeyi becerebiliyorum ama bu ürün normal hali ile birkaç kez geçmek istiyor renk vermesi için, aslında güzel bir renk ama daha soft ve ışıltılı ve hemen renk vermesini istiyordum ve onuda dıy programına aldım.



Valla tamamen uyduruk olursa olur, olmazsa ne yapalım diyerek meşhur kaşığa ürünü aktardım, biraz ışıltı kattım ve erittim biraz eriyince ısıdan alev aldı :)) hemen ısıyı kestim eriyiverdi. ilk aşamada katı oldu içine shea yağı eritip döktüm karıştırdım.


Ürünün kendi normal rengi bu


Buda ulaştığım renk


Bir kerede sürüldü renk verdi, sürümü muhteşem kolay oldu. ve çok uzun süredir gözümde süper duruyor, akma bulaşma yok.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...