31 Ağustos 2013 Cumartesi

Neo Chic Üçlü Göz Farı Grey Pastel D.I.Y


Merhabalar 
Bu aralar rujları eritip, farları karıştırıp, allıkların rengiyle oynayıp duruyorum :)
Ama çok memnunum çıkan sonuçlar eskiye nazaran çok çok daha iyi oluyor ve bir rahatlama yaşatıyor, elimde ise kimsede olmayan ve kendi yapımım ürünlerim oluyor.
Oriflameden yaw elimde birde pastel renkler bulunsun diye aldığım, ve ışıltısız renk vermeyen bir ürünle karşılaşıp pişman olduğum bu farı hem daha kremsi hale getirip hemde fırça boşluğunu da doldurayım dedim.


Farlara Doa kozmetikten shea yağı ekledim, Too faced ışıltılı far ekledim ve karıştırdım. Shea yağı donup eski halini aldı, farlar ışıltı kazandı gayet başarılı renk veriyorlar.


Alt kısma ise avondan yeni aldığım colour trend serisi flirt renk ruju çok mat ve cart bulunca, biraz lip balm, ışıltılı far ekledim kaşıkta erittim döktüm, hem daha soft ve ışıltılı ve daha nemlendirici etkili rujum oldu.




Nasıl olmuş ? 
Sevgiler...

4 yorum:

  1. eline sağlık bende becerebilsem keşke :)

    YanıtlaSil
  2. görüntüsü değilde sonuç çok güzel olmuş vallahi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince düzeltmeye çalıştım :)

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...