19 Ağustos 2013 Pazartesi

Oriflame Optimals Oksijen Kapsülleri



Merhabalar
Oriflamenin cilt ürünlerini artık tercih etmesem de kremlerini özellikle, Bu cilt kapsülleri daha önce deneyip memnun kaldığım bir ürün olmuştu. İndirimde görünce neden olmasın dedim ve edindim.
Bir bakım kürü gibi 14 gün kullanılıyor, krem öncesi tavsiye ediliyor cildin kaybettiği oksijeni geri kazandırmayı vadediyor.
Üründen genel olarak memnun kaldım, cildi yumuşatıyor anında kadifemsi his sağlıyor, gün boyu his kaybolmuyor. Bazen kremsiz sadece kapsülü kullanarak geçirdiğim günlerde bile cildim yeterince nemli ve pürüzsüz idi. Birkaç gün sonrasında etrafımdan cildine ne yaptın ? canlı gözüküyor kelimelerini de duyunca doğru yoldayım dedim.
İndirimsiz hali 35 Tl civarı indirimde bulunca tekrar alacağım bir ürün, ara ara dönemlerde kullanmayı düşünüyorum.
Sevgiler...


Saf maya özleri içeren uzman bakımı cildinizin ihtiyacı olan oksijeni takviye etmek için Oxygen Boost™ Krem öncesinde uygulayın. Harici kullanım içindir, yutulmaz! 14 gün kullanım için 14 kapsül içerir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...