19 Ağustos 2013 Pazartesi

Oriflame Triple Core 3D Ruj



Merhabalar
Çok ilgimi çekerek almış bulunduğum bu ruju sanırım eritip karıştıracağım :) dudaklarda 3 boyutlu etki yaratıyor huuu şeklinde katalogda yanılsama yaşadım hadi en kötü coral renktir bağrıma basarım dedim ama ıh ıh olmayacak.


Ruj 3 katman ortada pembe sonra gümüş sim sim benim bile kaldıramayacağım kadar sim ve coral katman geliyor.


Ruju tek hamlede sürmeniz taşırmamanız karıştırmamanız gerek ki o renkler birbirine geçmesi yoksa bulamaç gibi oluyor, sürmesi bana çok zor geldi illaki taşma yaşıyorum çünkü en dış katmandaki renk harika tam sevdiğim gibi ama pembe ile yok olmamış birde sim bombası katman olunca ortası bulamaç dışı güzel bir zıtlık ortaya çıkıyor aha al sana 3D :)) fiyatı indirimde 14.90 diğer renkler nasıldır bilmiyorum, denemek isterseniz içinizde kalmasın deneyin derim.

Sevgiler...


2 yorum:

  1. Arkadaşım aldı kendine öve öve bitiremiyor, ama ben ısınmadım 3D etkisi nedir rujda çözemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte iki renk olunca daha dolgun gözüküyor gibi oluyor bende gözlemledim, ama ortası bulamaç oluyor hoş değil diğer renkler için bir şey diyemiyorum denemedim

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...