13 Eylül 2013 Cuma

80'ler Banu Alkan Makyajı


Geçen günlerde blogger arkadaşların yaptığı konsept makyajlar çok hoşuma gitti. Her ay değişik temalarda makyajlar yapacaklar merakla izliyor olacağım, ben bu etkinliği kaçırmışım katılamadım. Etkinlik içinde değilim ama eğlenmek adına yıllardır filmlerde görüp güldüğüm makyajı yapmaya karar verdim.




Banu Alkanın bakışlarına, makyajına hep gülümseyerek bakmışımdır. Ama bu makyajı yapmak kolay olmadı çünkü evde ne pembe allık nede far bulamadım :) Avon kalem ruju, allık far ruj olarak kullandım. Ortaya böyle bir şey çıktı.







5 yorum:

  1. olmuş olmuş. banu alkanında abartılıymış ama yakışıyo kadına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zamanında gayet güzel bir kadınmış, hala güzel zayıflasa

      Sil
  2. Aaa, ne iyi yapmışsın, linkler için de teşekkürler! Makyaj da gerçekten olmuş, eline sağlık :) Sevgiler!!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...