26 Eylül 2013 Perşembe

Bitenler ...

 
Merhabalar
Epeydir bitenler yazısı yazmayınca böyle oldu :)

 
Saçlarımı romantik bakır yapayım dedim. Garnierin bu yeni serisini kesin tavsiye ediyorum, akma yapmıyor ki bu renkte olmaması çok zor olan bir durum, çok güzel kokuyor boyarken tıkamıyor insanı renginide epey verdi tabi benim saçımda binbir renk olunca pek aynı renk olmadı ama epey tuttu tavsiye edilir.
Avon saç maskesi bunları arada bir alıyorum, saç kremi gibi geliyor bana çok saçımda tutmadan yıkıyorum, güzel bir yumuşaklık sağlıyor indirimde alın derim.
Doa keratin maskesi bak bunu al kardeşim güzel ürün :) yaptıktan sonraki günlerde nasıl yumuşaklık verdiği, saçı nasıl güzelleştirdiğini daha iyi anlıyorsun
Oriflame Hindistan cevizi yağı güzeldi doa kozmetik Hindistan cevizi yağına alışkın olan ben bu üründe onunla aynı gibi, organik olduğundan şüpheliyim  sanırım daha almam.
Gratis el kremi 3.5 tl fiyatıyla gayet iş görür orta karar nemlendirici çabuk emilen bir krem ama yok almam.

 
Ordaki rujlar d.ı.y projelerine kurban gitti yani bitmiş sayılmazlar küllerinden yeniden doğdular diyelim.
Nuxe pırıltılı kuru yağ o küçücük şişeyi sür sür bitiremedim. Saçlara ayrı bir hava katıyor ama kokusu kötü yada simler mi o hale getirdi dura dura bilmiyorum bir daha almam kokudan dolayı
Oriflame optimals cild kapsülleri indirimde aldım oksijen depolamayı vadediyor cildim bir ara çok berbat oldu bunların yüzünden mi bilmiyorum, değişik bir bunları kullandım kullanırken sorun yoktu ama bırakınca bir sivilce basması oooo zor kurtuldum şuan daha almam.

 
SCB vücut sıkılaştırıcı peeling duş jeli kokusu süperdi ama sonraları gitti, güzel temizliyor içindeki partiküller daha yoğun olmalıydı. Peeling diye değil duş jeli diye alınabilinir.
Raen zeytin yaprağı şampuan güzel bir şampuandı, lavantalısı daha hoşuma gittiğinden bir daha almayacağım.

1 yorum:

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...