6 Eylül 2013 Cuma

Garnier Romantik bakır 8.04 Saç boyası


Merhabalar
Uzun zamandır bakır- sultan bakırı- mango derken daha açık bir renk denemek istedim ve yeni çıkan garnier romantik bakır tercihim oldu.


elbette kutudaki aynı rengi yakalamam mümkün olmadı çünkü mango rengi vardı saçımda ve bu renge epey koyu kaçmaktaydı ama tekrar tekrar boyayarak buna yakın bir renk elde edebileceğimi umuyorum.
Boyadan epey memnun kaldım. Akma sorunu olmadı şaşırdım, fiyatı 6.5 tl ve bir kutu saçıma yetti ama saçım oldukça ince 2 kutu almak lazım benim uzunluğumdaki bir saça normalde.


Sonuç bu oldu, yıkamada gördüğüm o boya akmalarını yaşamıyorum, kokusu çok güzeldi boya yaparken beni tıkamadı daha önce garnier boyasından nerdeyse başım dönmüştü, bu sefer epey gelişmiş çokta güzel renkler var bakır renklerini düşünenlere tavsiye ederim. 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.