3 Eylül 2013 Salı

Isabella dupont l257 ruj D.I.Y

 
Merhabalar
Bu aralar yaptığım son dıy projem bu rujları aslında çok beğeniyorum. Kapatıcılığı renk vermesi nemlendirmesi güzel ama çok pigmentliler ve tam bir turuncu almışım, ben buradayım diye bağırıyor kullanamıyorum ayarlama yapamıyorum ve mat ışıltı yok içinde eh durum bu iken koyduk kaşığa :)
Biraz da lavera balm ekledim renk azalsın diye,,,


 
Too faced far ekledim

 
Mac glitterden az miktar ekledim.

 
Sonuç gayet güzel oldu, daha nemlendiricili, daha hafif ve ışıltılı bir renk oldu memnun kaldım.

 
Sevgiler...

1 yorum:

  1. süper bir fikir, daha önce başka bir sayfada da karşılaşmıştım... biten ve rengine hasta olduğumuz rujları değerlendirebiliriz bu şekilde...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...