26 Eylül 2013 Perşembe

Lila kutu eylül 2013

 
Merhabalar
Biliyorsunuz Lilakutu gönderim sistemini değiştirdi, yarım saatlik bir uğraştan sonra kutuyu satın alıp bir oh  çektim :) ne yalan söyleyeyim eski sistem güzeldi ama birçok arkadaş satın alamıyor bekliyordu şimdi tabiri caizse kapanın elinde kalacak kutular..
Önce kutunun içini göstereyim dedim.
Beklediğimize değdi dediğim bir kutu çıktı karşıma
 
Activar onarıcı göz kremi tek poşet tester yorumlama adına çok az bir miktar olduğunu düşünüyorum. Tam boyu 15 ml ve 140 tl
China glaze oje hot lava rengi güzel bir renk ama bir arkadaşıma doğru yola çıkacak sevineceğini biliyorum :)))))
cyrene argan yağı bu ürünü istiyordum tam boy geldi 29 tl
Ecowell yüz toniği kutunun ağır toplarından toniklere karşı ilgim çoğalmışken bunuda sevdim tam boy gelmiş 36 tl
Felil siyah maske deneyimlemek istediğim bir üründü, sample gelmiş, tam boyu 8 adet 69 tl
More than soap defne sabunu küçük bir sabun tam bu boy mu bilmiyorum kutuyu buram buram kokutmuştu merakla deneyeceğim
Raen duş jeli bir yıkamada biter sanırım tam boyu 20 tl raen sevdiğim bir marka iyi olmuş.
Toni & Guy deniz tuzu etkili şekillendirici sprey bakalım deneyeceğiz, tam boyu 34 tl
 
 
 
 
 
4 Eylül doğum günümdü, saolsun lila kutu kutlamış yine :)
 


Böyle detayları atlamıyor olması çok ince bir fikir doğrusu :)
 

 
Kutu değişmiş daha açık lila rengi nubuksu bir yapıda daha güzel olmuş, sarı pelür kağıtta insanın içini açıyor doğrusu


4 yorum:

  1. Canım yenı sıstem nasıl olmus ben onu anlamadım. Bu arada blogumdakı cekılıse beklıyorum senı olurmu forever new canta hedıye edıyorum bır kısıye. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni sistem ayın 4 ünde saat 16:00 da açılıyor satış aldın aldın kapanın elinde kalıyor sıkıntılı

      Sil
  2. ne aboneliğine yetişebildim ne de yeni sistemine alışvaildim çok sinir :)))
    güle güle kullan canım ürünler süper ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol cnm yeni sistemin saati çok yanlış çoğu kişi işte okulda ben yarım saate zor aldım keşke eskisi gibi olsa sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...