25 Eylül 2013 Çarşamba

L'occitane Angelica Göz Roll On






Merhabalar
L'occitanenin gönderdiği güzel sepetin içinden çıkan tester ürünlerden biri ürün poşet tester olduğu için siteden resmini kullanmak istedim. 4  poşet vardı, paket geldiğinden beri kullanıyorum. Göz altlarımda şişlik, göz altı morluğu, kuruluk ve biraz kırışıklık sorunu yaşamaktayım. Yani kapatıcısız çıkmam :)
Şu ana kadar kullandığım ürünleri kısa sürede birazda olsa sonuç alamadığımdan ya bıraktım ya arada bir kullandım, bu ürünü sevdim ve tam boyunu alacağım bu kadar kısa sürede etki sağlayan ürün daha görmedim tabiki mucize değil ama kuruluk yok, aydınlanma sağladı, şişlikler epey azaldı ve göz altlarım daha dinç görünüyor kısacası bayıldım. Ürün epey sıvı formda ve çok çok azı kullanıldığında bile güzel yayılıyor ve hemen emiliyor, kokusu yok.
Ürün 85 tl  ve 10 ml

ürüne ulaşmak için tık..tık..

Daha genç görünümlü ve uyanık gözler için Angelica Eye Roll On göz çevresini tazeler. Göz çevresi anında tazelenir, canlanır ve aydınlanır. Sürekli olarak kullanıldığında göz çevresindeki koyuluk ve şişlik azalır.
Tüm cilt tipleri tarafından kullanılabilir.
Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...