25 Eylül 2013 Çarşamba

Loccitane Melek Otu Matlaştırıcı Losyon




Merhabalar,
Yine L'occitanenin göndermiş olduğu poşet testerlerden bir ürün genel olarak ürünlerin çok az miktarlarının kafi geldiğini deneyimledim, güzel yayılıyorlar ve cildi anında görevine göre nemlendiriyor, matlaştırıyor, temizliyor, ferahlatıyor gibi... Bunu şu açıdan söylüyorum ürünler fiyat olarak pahalı ürünler ama bereketli, poşet testerleri bile uzun süredir kullanmaktayım ki bol kepçe nemlendirici kullanan biriyim o halime göre oldukça az miktarlar kullanarak sonuçlara ulaştım.

Ürünümüz çoğu kişinin sorunu olan parlama, yağlanma sorununu gidermekte. Cildim oldukça kuru olmasına rağmen burnum ve çenem parlar, sadece o kısımlara sürdüğüm gibi daha mat br görünüme kavuştum. Kokusu ağır değil, yoğun formda değil, L'occitanenin ürünlerini denedikçe denedikçe daha çok sevmeye başladım.
Ürün 50 ml ve 129 tl

Ürüne ulaşmak için tık..tık..

Bu losyon içeriğinde cilde nem ve canlılık veren organik Melek Otu özü ve limon esansiyel yağı bulunmaktadır. Hafif ve ferahlatıcı yapıya sahip bu losyon karma ve yağlı ciltler için ideal. İçerdiği limon esansiyel yağı cildi arındırır, çinko sebum fazlalığını yok eder, Melek Otu özü ise cildi nemlendirir ve serbest radikallere karşı korur. Böyle cilt anında ve uzun süreli bir matlığa kavuşur.
Kullanım: Sabahları temiz ve kuru cilt üzerine ister tüm yüze ister sadece T bölgesine uygulanabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...