26 Eylül 2013 Perşembe

L'occitane Shea Yüz Temizleme Suyu

 
Merhabalar
Cildim hassas, kızarıklığa meyilli ve tonik uyguladığımda genelde kuruyan, pul pul olan bir yapıya sahip bu güne kadar kullandığım tonikler pangea organic hariç bu sorunu yaşattı, ama bu ürün hepsini geride bıraktı ben hayatımın aşkı diye ürünlerden bahseden biri değilim ama bu ürünü çok beğendim, cildimi temizliyor, aydınlatıyor, nemlendiriyor nerdeyse nemlendirici sürmeden gezecek haldeyim. Şaşırtıcı bir şekilde
ne kullansam beğenir hale geldim L'occitaneden
Ürün 200 ml ve almaya devam edeceğim bir ürün oldu.
 
Shea Ferahlatıcı Yüz Suyu kuru ve hassas ciltler için, alkol içermeyen bir toniktir. Zengin Shea içeriği ve çiçeklerden elde edilen suyu ile makyaj temizleme işlemini tamamlar. Cilt yumuşak, canlı ve parlak bir görünüm alır.
Toleransı dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir.

Ürüne ulaşmak için tık..tık...
 
200 ml Yedek
63,00 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...