2 Eylül 2013 Pazartesi

Pangea Organics Acai Çileği & Kurt Üzümü & Japon Matcha Çayı Yüz Maskesi

 
Merhabalar Acai Çileği & Kurt Üzümü & Japon Matcha Çayı :) uh içerik... Yüz maskesi var bugün 2 aydır kullanmaktayım. Haftada 2 defa yapıyorum, yukardaki karede saçlarıma Hindistan cevizi yağım sürülmüş ve maskem elimde her hafta sonu bu vaziyetteyim.
 

 
Ürün firma tarafından seyahat seti olarak komple gelmişti. Seti hatırlamak için Tık.Tık.
Aralarında en ağır kokan ürün bana maske geldi. Kıvamı ne sulu ne katı cıvık diyebiliriz. Çilek, üzüm gibi koku alamadım daha çok yosunumsu çayımsı keskin bir kokusu var.
Yüzüme sürüp 10 dk bekliyorum kuruyor ve yıkıyorum sonra cildimi tonikleyip nemlendiricimi sürüyorum.
 
 

 
Cildimi nemlendiriyor kurutmaması büyük artı, temizliyor, canlılık ve parlaklık kazandırıyor, gözeneklerde bir etkiye rastlamadım açıkçası memnun kalarak kullandığım bir ürün oldu.
 
Tek başına biraz pahalı 72 tl ulaşmak için Tık.tık.
Setten çıkan ürün 2 aydır yarıya inmedi ben almam durumunda tekrar seti tercih ederim.
 
Pangea temiz içerikli bir marka ve için daha rahat kullandım bütün ürünleri denemeye değer mutlaka seveceğiniz bir ürün çıkacaktır.
 
 
Organik Sertifikalı :NSF / ANSI 305 by QAI

GLÜTENSİZ  & VEGAN

Tüm cilt tipleri için
Evde SPA tedavisinde 6 ödül
Kurutmaz ve deriyi germez
İnce çizgi ve kırışıklıkların görünümünü azaltır.
Nazikçe arındırır ve mikro dolaşımı uyarır.
Antioksidan süper gıdaları yeniler, yeniden mineralize eder, hidrat ve oksijen tahrişini azaltır.
 
 
Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...