14 Eylül 2013 Cumartesi

Tavsiye Meleğinden D Shopping Tavsiyesi :)


Merhabalar,
Tavsiye kanalına üye olup birer tavsiye meleği olabilirsiniz benim gibi :)
Güzel ve özenli kargolarla fikirlerimize danışmaları çok hoşuma gidiyor.


D shopping televizyonda ara ara karşılaştığım alışveriş kanalı, kanal harici online satış yaptıklarını yeni öğrendim. İnternet sitelerinde oldukça çeşitli ürün grupları var, tabi ki beni makyaj bölümü çekti ama az ürünle karşılaştım, umarım kısa sürede daha geliştirirler.
Pakette 3 adet 100 Tl ve üzeri alışverişe 10 Tl indirim çeki var, ve bir ped çantası şirin bir çanta :)





Böyle bir set 79 Tl ( Golden Rose )

Siteye göz atmanızı öneririm, başka birçok üründe güzel indirimler var.
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...