16 Eylül 2013 Pazartesi

Vanilya Club Eylül 2013 Kutusu

 
 
Merhabalar
Bu benim ilk Vanilya Club kutum, biraz daha pahalı geldiğinden almamıştım 35 Tl ama son aylarda gerçekten hak ettiği ücreti karşılayan postları okudukça almaya karar verdim, iyiki almışım.  

 
Kutu siyah ve boyutu diğer abone olduğum kutudan daha küçük, siyah ve güzel duruyor biraz daha lüks gibi :) içinin yeşil olması da çok hoşuma gitti


Deeply Moisturising Lipcare yoğun nemlendiricili dudak kremi 14 tl
Ofra Uzun Süre Kalıcı Renkli Dudak Parlatıcısı 42 tl
Alessandro Mini Oje 11,90 tl
Alessandro Lip Liner 35 tl
Alessandro Pedix - Vitality Mask Foot Mask 32 tl

 
4 tam tam bir seyahat boy üründen oluşan bu pakete 35 tl vermiş oldum ama değeri 130 tl filan :)
Pedixin 1 dk manikürü gelseydi çok iyi olacaktı.
Dudak kalemim hiç yoktu, bu parayıda vermem güzel soft bir renk memnunum
ofra lip gloss, glostan çok sıvı ruj gibi bu rengi pek sevemesem de yakıştırdım gerçekten kalıcı
Ojenin rengini hiç sevmedim ama seven bulunur
Dudak kremini kullanmadım daha ama dudaklarım oldukça çatlıyor umarım işe yarar.
 
 
Kısaca gayet memnun kaldım.
Yine kutulara devam,
Aslında bir blogger arkadaşla kutulaşma yapmak istiyorum, belli limitler çerçevesinde birbirimize sürpriz bloğunu okuyup anladığımız kadarıyla kutular hazırlasak çok iyi olurdu.
Benle böyle bir etkinlik yapmak isteyen arkadaşım varsa elf_ahmt@hotmail.com mailimden ulaşırsa memnun olurum.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...