10 Ekim 2013 Perşembe

Avon nail art tırnak sticker


Merhabalar
Cadının kozmetik kazanı Sevgili İlke'nin bana göndermiş olduğu kutudan çıkan tırnak stickerleri, avonun bu ürününü merak etmiş ama almamıştım deneme şansım oldu ve epey beğendim.


Kutusunda 18 adet sticker bulunuyor ve en uygun olanı tırnağınıza yapıştırıyorsunuz fazlalıkları törpüleyip ayırıyoruz ve tatamm ilginç tırnaklarımız hazır :)
Uygulamak 5 dk aldı, 2 gü kadar tırnağımda soyulmadan kaldı ki ellerim sudan çıkmadığı, hatta sıcak suyu bile gördükleri halde bence gayet makul bir süre çıkarmak istediğinizde soyarak çıkarıyoruz tırnağımda herhangi bir zarar yoktu.




Fiyatları indirimli halde 8.40 tl ve 5-6 çeşidi var sanıyorum daha çeşitli olmalarını diliyorum. Diğer çeşitlerinden almak istediklerim var.
Sevgiler...



2 yorum:

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...