10 Ekim 2013 Perşembe

Bitenler...


Merhabalar
Artık fazla biriktirmeden bitenleri yazıp atıyorum, geçen gün 2 torba çöp çıkarınca dur demenin vakti geldi dedim :) evet biten ürünlerimiz şu şekilde efendim;

Avon karpuz kokulu Şampuan ve saç kremi ikisi bir arada göktuğa almıştım, hafif formüllü güzel kokulu bir ürün 5 tl fiyatıyla yeniden alınası
Clarins selülit kremi bayıldım, kullandıktan sonra verdiği ferahlık hemen emilmesi ve sürdüğümde daha sıkı bacak görünümü vermesi çok hoştu ki doğru düzgün kullanmadım bile 100 ml ama ne kadar çok gitti çok beğendiğim bir ürün oldu, keşke tekrar bulsamda alsam.
Dove saç kremi pek olmadı, dökülmeyi kesmedi daha doğrusu detaylı yazımız blogda mevcuttur. tıkk..
Givoanni saç kremi kızıl saçlar için indirimde almıştım yarıdan azken çöpe gitti saçıma uymadı yeterli yumuşatma sağlamadı daha almam
Oriflame feminelle hijyenik yıkama jeli severek kullanıyorum ya avon ya oriflame devamlı evde bulunur yine indirimde alınacak
Raen lavantalı şampuan güzeldi o buram buram kokuyu alamasam da güzel temizliyor, epey raen ürünü denedim belki birgün tekrar buluşuruz kimbilir.
Dove saç serumu aynen dökülmemi azatmadı yazısı için tıkk..

sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...