10 Ekim 2013 Perşembe

Cadının Kozmetik Kazanı ile Kutulaşmamız :)


Cadının kozmetik kazanı blogunun sahibesi sevgili İlke benim bir blogger arkadaşla kutulaşma isteğimi görmüş ve mail atmıştı, çok sevindim ve hemen geri döndüm belli bir bütçeyle kutularımızı hazırladık, sağolsun herşeyi düşünmüş makyaj ürünleri ağırlıklı bir kutu istiyordum ki aynen öyle olmuş.



Rujdan, rimele lipglostan allığa, göz kalemine 


Islak mendilden argan yağlı saç bakım serumuna sabundan diş macununa herşeyi düşünmüş, hiç tanışmadığım markalar var ki buna çok sevindim.


Bir sürü tester ve çaylar artı çok hoş bir notta vardı. Ürünleri deneyimleyip paylaşacağım, çok teşekkürler İlke :) benim hazırladığım kutu için tık..tık..

Sevgiler....

Böyle etkinlikleri çok seviyorum , bir blogger arkadaşımla daha kutulaşmak isterim.
tekliflere açığım elf_ahmt@hotmail.com mail adresimden ulaşabilirsiniz.

4 yorum:

  1. ikinizin paketleride çok güzel güle güle kullanın :) banada beklerim çekilişime : http://cadininikizi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. merhaba, çok güzel hediyeler almışsın, iyi günlerde kullanman dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok beğendim teşekkürler sevgiler..

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...