1 Ekim 2013 Salı

Clınıque Allık Carefree Coral Allık

 
Merhabalar
Bu ciciyi gittigidiyor'dan çok güvendiğim bir satıcıdan aldım. Minicik bir allık altın parıltılı şeftali kalıcılığı süper hemen renk veriyor, kokusuz herhangi bir alerjik reaksiyon yapmadı. Çok beğenerek kullanıyorum ve böyle miniş ürünlere bayılıyorum her zaman dediğim gibi keşke her makyaj malzemesi böyle miniş olsa da çabuk bitse yenilere yer açılsa :) 
 
 
 
 
 
Swatch netten alıntı foto makinam bazı renkleri güzel göstermiyor :(
Güzel bir şeftali rengi allık arayan ve ışıltı sevenlere tavsiye ederim. Sevgiler
 

4 yorum:

  1. Satının dükkanını merak ettim? Birde böyle ürünleri magazadan cok farklı fiyatla sattıklarında orjinal olup olmadıklarına emin olamıyorum =( gerci adamlar pahalı satsa da suc ,ucuz satsa suc =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm satıcının dükkanı yok arada bir kendi kullanmadığı yada az kullandığı ürünleri satan biri antikasanat gitti gidiyorda

      Sil
  2. clinique minik ürünleri alışverişlere verilen ürünlerden
    gg deki satıcılar bu ürünleri nerden buluyor onu anlamıyorum
    bir sıralar sırf bu miniş pürünleri almak için ne kadar çok clinique alışverişi yapardım:)
    çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satıcı kendi ürününü satıyordu ama sanırım o gittigidiyorda satıcı yinede başka profilden böyle ürünler satıyor kendine alıp ya uymayan yada az kullanılmış bunlar toptan alınca mı geliyor tester mi öyle bir şey sanırım. Renk süper :)

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...