20 Ekim 2013 Pazar

Dermoeczanem Alışverişim Moroccan Organix ve Klorane şampuanlar


Merhabalar 
Herşeyden bir tutam blogda gördüğüm bir alışveriş yazısı üzerine, Organix ürünlerinden 2 alımda hediye kampanyasından bende yararlanmak için http://www.dermoeczanem.com a bir bakmak istedim. Şampuanlar içinde olumlu yorumlar okudum, hazır kampanya varken almaya karar verdim.
Kampanya için Tık..



Tercihim bu iki üründen yana oldu argan yağı hediye geldi epey karlı bir alışveriş oldu, çünkü diğer sitelerde bedava olmaksızın bu fiyatlardan satılıyorlar.


Klorane ise hiç denemediğim bir marka tamamen blogger mantığıyla denemeye karar verdim :)


Toplamda bu fiyata aldığım güzel bir alışveriş oldu.


Yanlız diğer blogger arkadaşımıza oldukça tester ürün gönderilmişti, bende aynı çapta alışveriş yapmama ve tester istediğimi belirtmeme rağmen sadece bir poşet tester gönderdiler üşenmedim mail attım, firma ürünleri göndererek üzerine düşen görevi yerine getirdiğini ve ellerinde tester ürün kalmadığı için böyle gönderdiklerini söylediler bana nazik teşekkürüm için teşekkür ettiler. Ne düşüneceğimi pek bilemedim, ama ürünler sorunsuz güzel paketlenmiş halde elime ulaştı.


Sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...