5 Ekim 2013 Cumartesi

D.I.Y Avon top allık ve Avon aydınlatıcı pudra :)


Merhabalar
Sardı beni bu ezme presleme olayı :) top top ürün gördüğüm gibi presliyorum.
Avonun bu allığı elimde kalmıştı hiç renk vermiyordu, tabi hemen kuzene ezdirdim, içine too faced ıce cubes kattım biraz parıltı olsun diye ve kolonya ile süper bir renk ortaya çıktı.





Birde Avondan aldığım aydınlatıcı pudra vardı ışıl ışıl gözüküyor ama istediğim gibi pigmentasyonu yok, epey de hevesle almıştım onuda çıkardım ezdim içine yine too faced ıce cubes kattım kolonya katıp geri koydum. Ama kuruduktan sonra diğerleri gibi olmadı :( toz toz oldu alınmıyor ve renk vermesi yine iyi değil bir daha ezip bu sefer biraz losyon koyacağım umarım kurtarırım yoksa çöpe gidecek sanırım.




8 yorum:

  1. ezme fikri güzel bir düşünce :) çok iyi yapmışsın...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hatta top ürüne dayanamaz oldum :)

      Sil
  2. :)) ikisi de harika olmuş benim de avon top allığım var ezsemmi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık iyi de aydınlatıcı olmadı yine dıy olacak bu gidişle sende ez bekliyorum, içine değişik renk ışıltı katmayı unutma

      Sil
  3. İlki çok olmuş, sıkıldığım an suanki top allığıma uygulayabilirim bunu =)

    YanıtlaSil
  4. too faced ıce cubes
    bu nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Too Facedin eski ürünlerinden biri idi altı aydınlatıcı pudra üstü far olan bir üründü oraya buraya kullana kulana bitirdim nerdeyse ama bulsam yine alırım çok güzel yanar döner bir ışıltısı var

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...