22 Ekim 2013 Salı

Doa Kozmetik Alışverişim ve Diğerleri

 
Merhabalar
Doa kozmetikten severek alışveriş yapıyorum, saç bakımımda yeni bir rutine geçmişken lazım olan tatlı badem yağını fiyatınıda 2.5 tl gibi uygun görünce buradan almaya karar verdim bir tanede hediye koymuşlar, illa bir hediye gönderiyorlar zaten.
Bir tanede karışık yağlardan oluşan saç bakım yağı aldım, daha önce kullanmış sevmiştim.

 
Saçlarımı kestirdiğim için wax ve sprey aldım, artık şekillendirmem gerekiyor, natura therapy markasının saç spreyi olduğunu yeni öğrendim saç bakım yağı ile ilgili çok güzel yorumlar okuyunca yaından almıştım spreyimde aynı marka olsun dedim. Sprey 6.5 tl vaks 5 tl
 
 
Urban decay paletim uzun zamandır istiyordum ama eski bir koleksiyon gitti gidiyordan çok az kullanılmış buldum 43 tl ye geldi ve çok az denenmiş ve orijinal :)
Tarte aydınlatıcı şampanya renk 30 tl ye aldım.

 
Allık paleti 26 tl ço güzel renkler içeriyor, gittigidiyordan bir satıcıdan aldım. Markasını sorduğumda büyük markalarla aynı içeriğe sahip olduğunu ancak tedarikçisinin marka bastırmadığı için bu fiyatlara sattığını söyledi, allıklar çok iyi renk veriyor, pek içime sinemedi ama far yada ruj değil o nedenle daha bir rahatım.

 
Ve en son bu ürünler avon hijyenik jel devamlı alırım, oriflame peeling indirimdeydi deneme amacı ile aldım, ve saç bakım yağım çok övülüyor bakalım.
Sevgiler..
 
 
 
 
 

7 yorum:

  1. merhaba, güzel ürünler almışsın, allık paletindeki renkler çok hoş doğrusu, güzel günlerde kullanman dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  2. naturals ürünlerini merak ettim. yorumlarını bekliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    Natura therapynin sac bakim yagini ve kil maskesini severek kullaniyorum. Umarim sen de begenirsin :)
    Sac spreyini ben de ilk defa duydum ve yorumlarini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. @meltemin günlüğü teşekkürler cnm,satıcı bh kozmetikteki paletle aynı içeriğe sahip olduğunu aynı yerlerde üretildiğini söyledi ama bilemiorum, ürün gerçekten çok hoş renklere sahip ve pigmentli

    @yabanmersini bende bu kadar övülen ürünü merak ediyorum elimdeki kür bitsin kullanıcam

    @kırmızı lale kil maskesini görmedim volkanik maskeye bir elim gitti ama vaz geçtim :) saç spreyi saçı kazık gibi yapmıyor daha yumuşak bir yapıda detaylı yazarım sevgiler

    YanıtlaSil
  5. @meltemin günlüğü evet palet çok hoş renklere sahip ve pigmentli satıcı bh kozmetik ile aynı ürünü içerdiğini söylüyor ama onlar marka bastırmıyormuş :)

    YanıtlaSil
  6. bu doa kozmetikten bi memnun kalmayan ben miyim :/ aldıklarımın hepsi çöpe gitti.. üzüm çekirdegi yagı, pirinç yagı, nar cekirdegi yagı kullanmıstım yuzume ve yarattıgı yag butonlarından kutulana kadar psikolojim bozuldu resmen :)

    YanıtlaSil
  7. @selincim :) o yağlarından hiç almadım cnm ben genelde saçlarıma sürmek için yağlarını alıyorum ve bir sorun olmadı pek ama yüze bir ara baobab yağını kullanıyordum çok ağır geldi bana kremden şaşmıyorum en iyisi o bence sanada demek ağır geldi

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...