9 Ekim 2013 Çarşamba

Dove Saç Dökülmesine Karşı Saç Kremi


Merhabalar 20 - 25 gündür saçlarım feci dökülmekte, rutinimi değiştirip hazır gelmişken doveden gelen saç dökülmesine karşı etkili ürünlere başladım hatta kremi bitirdim. Bu zaman zarfı içerisinde saç dökülmem yüzde 10-15 anca azaldı bazı günler oda olmadı, saç kremi saçı güzel yumuşatıyor, ağırlaştırmıyor kolay taranmasını sağlıyor, yani güzel bir saç kreminin yapabileceği her şeyi yapıyor ama saç dökülmemde bir faydası olmadı.
Bilmiyorum ben bu aralar epey stres ve kansızlık sorunu yaşamaktayım. Ürünleri deneme sürecimde bu döneme rast geldi ama açıkçası bir umut kullandığınız ürünlerden azda olsa bir fayda bekliyorsunuz. Zaten sorunsuz dönemde etkisi olup olmaması ne fark eder ?
Benim saçıma uymadı, tekrar almayı düşünmüyorum.
Uygun fiyatlı ürünler herkese göre farklılık gösterebilir diyorum. Ama güzel saç açan, yumuşatan bir krem arayışında iseniz tavsiyedir.
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...