4 Ekim 2013 Cuma

Dove Saç Dökülmesine KarşıSaç kremi, Yoğun bakım serumu, Saç maskesi

 
Merhabalar
Epey gecikmiş bir yazı oldu ama bu tarz ürünleri denemeden yazamıyorum.
Dovenin bu güzel sunumuyla gelen kocaman bir paketti, bir yastık ve üzerinde saç teli vardı, saçlarımız dökülünce tek tele bile tahammül edemiyoruz değil mi?
Bu aralar yoğun stres dolayısı ile saç dökülmesi yaşıyorum Saç kremini ve yoğun bakım serumlarını bitirdim. Şampuanı bir tanıdığıma verdiğimden kullanamadım. Saç kremi ve serumlar bitti.
Hepsini detaylı ve ayrı ayrı yazmak istiyorum, şampuan hariç seri genel manada saç dökülmelerime yüzde 25  kadar iyileşme sağladı diyebilirim mucize yaratmadı.


 
Yoğun dökülme yaşamaktayım yaklaşık 20-25 gündür bu seri pekde işime yaramayınca evigen, bemiks ve bepantene ampul karıştırıp kür halinde kullanmaya başladım. Barcelona saç bakım yağı diye bir yağı haftada 3 gün sürmekteyim şimdi yüzde 50 azalma oldu ama hala dökülüyor birazda kendimi rahat tutmam gerektiğinin farkındayım. Stres saçımı, cildimi, metebolizmamı kısacası her şeyi etkiliyor. Biraz huzur dileğiyle
 
Sevgiler..
 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...