9 Ekim 2013 Çarşamba

Dove Yoğun Bakım Serumu


Merhabalar
Aynen bu serumu da toplamda 14 günlük kür halinde uyguladım. Birer gün arayla kullanıyorsunuz ve toplamda 7 ampul içermekte, ucu kolay bir uygulama sağlıyor dağıtmakta biraz zorlandım ama genel olarak tüm saç derime uygulayabildim bir ampulde yeterli ürün var. 
Çok çok bir değişim ani bir dökülme kesintisi göremedim maalesef, hepi topu yüzde 10 - 15 bir artısı oldu, hafif bir formülü var ve yağlı his oluşturmuyor kokusu yok ama saçın dibinde bir katılaşma yapıyor o kadarı da sorun yaratmaz diye düşünüyorum.
Saç dökülmesi çok çeşitli sorunlardan olabiliyor, bu tarz ürünler herkeste farklı etki yaratabiliyor bana uymadı, değişik ürünler aramaya devam elimde birde maske var onuda deneyeceğim.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...