20 Ekim 2013 Pazar

Giorgio Armani Sİ Parfüm


Merhabalar
Yöntem Pr den bu çok hoş kofreyi bir süre önce aldım, Yöntem pr ürünleri böyle hoş sunmayı gayet iyi biliyor. Paket elime geçtiğinde gerçekten üzerinde çalışılmış, şık ve lüks bir kokuyla karşılaşacağımı düşünmeden edemedim.


Her parfümü kullanamam, doğrusu hiç parfüm kullanmıyorum çünkü şu ana kadar denediğim parfümler beni genelde tıkıyor nefes almamı zorlaştırıyor nedense, bende deneyimlemeyi bıraktım açıkçası, bu tarz pahalı parfümlere de yine aynı olabilir korkusuyla hiç yönelmedim. O nedenle parfüm karşıma çıkınca bir hımmm nasıl olacak bakalım diyerek çok az miktar boynuma sürüp dışarı çıktım, ki olu da rahat nefes almak adına koku epey kalıcı rüzgarla burnuma gelen tanıdık bir kokuydu yumuşak kokulu bir orman meyvesi ve vanilya losyonda aynı kalıcılıkta ve yoğun kokmakta ve nefessiz kalma tıkanma sorunu yaşatmadı, nerdeyse 5 saat kokuyu duyabildim, sevdiğim meyveli kokulardan olduğu için severek kullanacağım.
Belkide pahalı da olsa bu tarz kokuları deneyip bir parfüm edinebilirim. Keşke bu tarz ürünler en az 50 ml değil daha az miktarlarda da üretilse ne iyi olurdu.



Şık, ihtiraslı, yoğun ve aynı zamanda yumuşak. Sì, tene muhteşem bir uyum sağlayarak tüm duyuları harekete geçiren şiprenin yeniden yorumlanmasıyla doğmuş bir koku. 3 koku ailesinin lezzetini birleştiren bir parfüm... Armani inceliğini yansıtan şipre, meyvemsi bir tat getiren frenk üzümü ve sıcak bir hare yaratan misk... Frenk üzümü, özel muhafaza yöntemi sayesinde yasaklı bir meyve gibi tüm koku elementlerini koruyor. İnsanı mest eden bu koku, gücünü karanlıktan alarak feminenliği ve tüm tutkulu duyguları açığa çıkarıyor. Bu yaratıcı esans iki şehvetli vanilya kokusuyla zenginleşiyor. Biri tamamen doğal haliyle kullanılan ve tutkunun gücünü açığa çıkaran vanilya, diğeri ise bir Armani parfümünde ilk defa kullanılan Jungle Essence adı verilen eşsiz bir yöntemle alışılagelmiş kokulardan yepyeni boyutlar yaratan bir esans karışımı. Özel patentli bir molekül olan Orcanox kokuya amber sıcaklığı ve odunsu kokulara kalıcılık katıyor. Frezya notalarıyla zenginleştirilen Mayıs Gülü de zarafetle birleşerek paçulinin hoş kokusunu öne çıkarıyor.

Tavsiye edilen satış fiyatı: 50ml. 209TL-100ml. 299TL

Yöntem Pr Mustafa Bey ve çalışma arkadaşlarına teşekkürler...

2 yorum:

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...