7 Ekim 2013 Pazartesi

Lancome Dreamtone Serum

 
Merhabalar DREAMTONE matlık, kızarıklık, sararmış cilt tonu ve lekelenme gibi koyu leke ve renk düzensizliklerini hedef alan tek ve geniş kapsamlı bir cilt bakım ürünü. Bu cilt tonunu düzenleyen eşsiz bakım, üç pigmentasyon profilinin de ( açık, orta ve koyu cilt tonu ) sorunlarına yönelik, her biri için ayrı formülle karşımıza çıkıyor.
 
 
Benim kullandığım 2 numaralı ürün, cildim epey açık renk güneş lekeleri, aknelerden kalan lekeler var, kızarıklıklarda oluyor ben bütün yüzümde kullanıyorum. Nerdeyse 10 gündür kullanmaktayım bu arada anneannemde yaşlılık nedeniyle oluşan koyu lekelerden muzdarip onada kullandırıyorum :)
cildimde dreamtone kullandığımdan beri nemlendirici kullanmıyorum, donuk görüntü yerine ışıltılı bir görüntü geldi, yüzüm gayet nemli ve parlak ilk kullandığım günlerde kızarık ve lekeli yerler daha bir kızardı kabardı, hatta bu ürün bana iyi gelmeyecek galiba bile dedim ama birkaç gün kullandıktan sonra o yerler soğudu ve epey hafifleyip eskisinden de iyi gözükmeye başladı. 
 


 
Ürün pembe güzel bir ambalajla geliyor, çevirmeli kapaklı, pompalı bir yapıda bu nedenle çok hijyenik ve pratik bir şekilde gereğinden fazla ürün elinize gelmiyor.

 
Işıltılı, kaygan bir yapıda, kolay emiliyor bariz güzel bir gül kokusuna sahip, seveni sevmeyeni olabilir ben kokulu ürünleri seviyorum.

 
 
DreamTone formülünde bulunan transparan inci tanecikleri sayesinde cilde anında daha aydınlık bir görünüm kazandırıyor. DreamTone, cildi renk düzensizliklerinden arındırmak ve cilde sağlıklı bir ışıltı vermek için formülünde 3 aktif içeriği bir araya getiriyor:
Transparan inci tanecikleri: Cilde anında daha aydınlık bir görünüm kazandırıyor. 
Pembe – bakır renk pigmentleri: Anında daha homojen bir cilt görünümü sağlıyor.
Işıltı veren ışık tanecikleri: Cildin sağlıklı bir ışıltıyla daha canlı ve daha kusursuz görünmesini sağlıyor.
Bu üç aktif içerik arasındaki  mükemmel denge, cilde anında etki etki ederek ‘’hayalizdeki cilt tonunu’’ size sunuyor.DreamTone ile Lancôme kozmetik dünyasında yeni bir dönem başlatıyor: ‘’Hayalinizdeki cilt. Makyajsız olsanız bile.”

 
Annanemin leke problemleri bu ilk gün çekildi bakalım ne kadar fark göreceğiz.
Ürünün fiyatı 250 tl
 
 
 
 
Karşınıza çıkan ekrandaki kuponun çıktısını alın. Size en yakın Lancôme yetkili satış noktasına kuponu teslim ederek deneme boyu ürününüzü alabilirsiniz.
 
Yöntem Pr ve Mustafa Bey'e Teşekkürler ...
 
 
Sevgiler...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...