24 Ekim 2013 Perşembe

Lilakutu Ekim Ayı :)

 
Merhabalar
Bu ayki lila kutu az ve öz olmuş.
Gelen ürünlere bir göz atalım;
Cyrene lavanta şampuan ve saç kremi merakla deneyeceğim fiyatı güzel 29 tl beğenirsem neden olmasın. Gerçi biraz az gramajlar ama saçım kısa artık 2 defa yıkama sağlarım sanırım
Natura house yüz temizleme jeli deneme açısından iyi boyda sıraya girdi elimdekiler bitmeden denemeyi düşünmüyorum.
Nyx rimel daha önce maskarasını denemediğim bir marka, Türkiye de ne fiyata satılıyor bilmiyorum, Lilakutu 45 tl demiş, yurtdışında bu fiyatlarda değil daha düşük fiyatlı bir marka olduğunu biliyorum deneyeceğim bakalım.
Ve en çok merak edip hemen denediğim ürün silky foot ayak derisi soyucu maske 59 tl ki kutu hakkını çoktan verdi. Hemen denedim 45-60 dk tutun denilmiş 20 dk zor dayandım çünkü cildim rahatsız oldu ve böyle bir durumda çıkartın denilmiş bilmiyorum etkisi olacak mı ? Çok keskin kokuyor, hala burnumda bu ayda böyleydi ben memnunum bu kutulardan 19 tl'yi kesinlikle hakkediyor.
Sevgiler


2 yorum:

  1. merhaba, güle güle kullanın ürünlerinizi, bana da maskara çıktı açıkçası ben de merak ediyorum nasıl bir ürün diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz denemedim bende, ama fiyatı 45 tl çok fazla yurtdışında bu fiyat değil tabikii

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...