3 Ekim 2013 Perşembe

L'occitane shea el kremi


Merhabalar
L'occitane ile zamanında tanışmam el kremi sayesinde olmuştu, daha önce böyle çabuk emilen ellerimi yumuşacık yapan bir ürüne rastlamamıştım ve çok beğenmiştim.
Shea el kremi aynı yumuşaklığı veriyor, hemen emiliyor, kokusuz belirli bir koku alamadım ben hangi ürün olursa olsun çiçeksi yada meyveli güzel kokması taraftarıyım. Ama kokusuz ürünlerden hoşlananlar için doğru bir tercih olacaktır.
Geri kalan herşey ile tavsiye edilmeyecek yanı yok, bir el kreminden daha ne bekleyebilirsiniz ki :)



Yapısı çok katı yada cıvık değil, tam kıvamında hafif formüllü ağır yapış yapış his vermiyor ve hemen emiliyor.


Seyahat boy epey uzun süre gidiyor, birçok üründe seyahat boy alma imkanınız var indirimde olan ürünlerden de deneyebilirsiniz. Kapıda ödeme seçeneği güzel paketleme ve yanısıra gelen birçok tester ürün ile L'occitane internet sitesi alışveriş yapmak için mutluluk verici bir yer...


Süper pürüzsüzleştirici ve en çok satan %20 Shea Yağı, bal ve tatlı badem özütü sinerjisinin yasemin ve ylang-ylang esanslarının hafif ve cezbedici aromalarıyla bileşimi. Dokusal olarak pek keyifli olan bu balsam, cilt üzerinde adeta kayarak mucizevî bir şekilde hızla emilerek kuru ya da susuz kalmış cildi iyileştirmeye ve korumaya yardımcı olur. Antioksidan E vitamini beslemeye yardımcı olur. En ağır çalışan elleri bile taze bir başlangıca davet eder.

  •  
    30 ml
    23,00 TL
  •  
    150 ml 
           68,00 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...