23 Ekim 2013 Çarşamba

#MİM Hakkımda 20 Gerçek

Merhabalar ilk defa bir mim yapıyorum.

Kendimle ilgili gerçekleri şimdi aklıma gelenleri yazacağım.

1- İtfaiyeciyim, mesleğimi bile isteye seçmedim hatta ben bile seçmedim karambole okunmuş bir bölüm yani ama itfaiyede kalıp yangına gittiğim günden beri nasılsa seviyorum.
2- Oğlumu ilk gördüğümde o muhteşem duyguyu hissedemedim yani elbet sevindim ama, oğlumla yaşadıkça bağlandım, anneliği anladım bilmiyorum benden başkasında aynı düşündü mü?
3- Hayatım boyu salata ve çikolata ile yaşayabilirim. evet saçma bir ikili :)
4- İyi niyetli olmaktan aşırı şekilde nefret ediyorum, bencil olmayı tercih ederdim.
5- Havalı olmak isterdim, kendimi genelde sülküm pülküm hissediyorum.
6- Her fotoğrafta ayrı çıkarım, her saat başı değişebilirim
7- Pek dengeli değilimdir, ani duygu çıkış-inişleri yaşarım.
8- Gevezeyim, az konuşmak isterdim.
9- Hayatımda o denli canayakın ve geveze olmama rağmen dostum, arkadaşım diyebileceğim çok çok az insan var. Çok zor güvenirim.
10- Alışveriş yapmaya karşı mutsuzken zaafım var kendimi durduramam
11- Aydınlatıcı, allık hastasıyım 100 olsa 101 .ci alırım.
12- Bloğumu çok seviyorum, ama yorum yapan pek olmayınca üzülüyorum her yorumu heyecanla okuyorum.
13- Blog dünyasına ve insanlara fazla karışmıyorum, çünkü biraz korkutuyor beni
14- Takım tutmam futbolu hiç sevmem, saçma gelir
15- Paraya hiç değer vermem, benim için mutlu olama için bir araçtır, severim ama harcarım tutumlu değilim.
16- Kendime ait bir ev almak ve oğlumun güzel bir okul bitirip güzel bir hayatının olması en büyük dileklerim.
17- Hayatta pek mutlu olmadım, hala umudum var
18- Saçlarımın çok uzun ve gür kirpiklerimin de uzun ve gür olmasını isterdim.
19- Çok hızlı konuşuyorum, yavaş konuşmayı isterdim.
20- Çok yoruldummm.

Sevgiler...

8 yorum:

  1. mrb cnm sonuna kadar okudum. benzer yönlerimiz varmış. ben seni polis sanıyordum :) olsun itfaiye de iyidir. kahraman gibi bişi :)
    benimde fazla dostum yok. ama napıcan idare edicez. bloguma beklerim. bir de blogunu ilk açtığımda sayfanın en altına gidiyor direk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler cnm hemen bloğuna bakıyorum sevgiler

      Sil
    2. Niye öyle oluyor acaba bilmiyorum aşağı iniyor sayfa evet

      Sil
  2. hahah bende gevezeyim canım :) ve itfaiyeci olduğuna şaşırdım, ama şuan mutluysan sorun yok ve ben seni bekar sanıyordum bir oğlun olduğunu da bilmiyordum :) Öğrenmiş olduk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet itfaiyeciyim cnm oğlum 4 yaşına girmek üzere :)

      Sil
  3. itfaiyeci olduğunu öğrenince çok şaşırdım halbuki neye şaşırdıysam daha önce hiç itfaiyeci tanıdığım olmadığından sanırım.
    sonuna doğru arka arkaya sıralamış herşeyi konuşurkende çok hızlıdır dedim bir baktım zaten yazmışsın. çok merak ettim acaba karadenizli misin:)

    birde uzun zamandır dikkatimi çeken birşey var senin yazdığın yazılara tıkladığımda blogunun en alt kısmı açılıyor sonra en üste çıkmak durumunda kalıyorum. sadece senin blogunda oluyor bu durum. acaba ayarlarında bir sorun mu var

    YanıtlaSil
  4. @begüm cnm :) inanki sorunu bilmiyorum neden oluyor bilen varsa yardımcı olsun bende sevinirim, Karadenizli değilim aslında İstanbul doğumluyum ama göçmenmiş büyüklerimiz, itfaiyeci olduğumu öğrenince genelde şaşırıyorlar :) sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...